NOVÝ PŘÍSPĚVEK
jméno a příjmení / nick:
e-mail:
titulek:
text zprávy:
kontrolní kód:S T Y 8 F 
kontrolní kód bez mezer:
 
 
Farár (waopaio@azet.sk) - 30.11.2016, 09:31
Ďakujem
Ďakujem !! Funguje to. Nikdy som nebol tak rád že vidím zombie ako práve teraz. :-) Tiež som ho musel nechtiac zabiť pretože hrám za kňaza a z pravidla skôr kúzlim a až potom sa pýtam aby ku mne ani náhodou nikto nestihol dobehnúť. Ešte raz vďaka !
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 30.11.2016, 08:52
re: Cheat na pridanie NPC
Dobrý den, zombii barona Mansfelda jsem kdysi také omylem zabil, mezi ostatními nepřáteli na hřbitově je snadno k přehlédnutí. Zkuste si ji přidat takto:
- stiskněte ~(vedle 1)
- napište \addbeing_afriend Mansfeld -1 -1
- stiskněte Enter.
 
 
Farár (waopaio@azet.sk) - 29.11.2016, 20:45
Cheat na pridanie NPC
Zdravím všetkých spoluhráčov. Som asi tak v 3/4 posledného, tretieho aktu a len teraz som zistil, že som pravdepodobne nechtiac už dávno zabil Baron of Manfelda na alvaronskom cintoríne. Snažím sa ho preto cheatom privolať ale nedarí sa. Môže mi niekto presne napísať čo mám zadať do konzoly keď chcem privolať Baron of Manfeld ? Skúšal som všelijak z toho čo je dostupné ale neberie mi to. Ďakujem
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 3.11.2016, 07:34
re: pekelníci
Rozhodně to vypadá netradičně. Uvidíme, jak se bude hře dařit na chystaném Kickstarteru.
 
 
gerhart (gregaart@gmail.com) - 2.11.2016, 21:51
pekelníci

http://www.backfromhellgame.com/

Hra ktorá mi niečo pripomenula, nielen vizuálom, vyzerá to nesmierne zaujímavú, až som si na prvý pohľad myslel, že to je pokračovanie ( Inqusitor je zrovnateľný ako Jmeno ruže, čiže sú to pekelné duchovné O-pussy) . Tak si vravím že to nedá nespomenúť, všetko dobre pánovi Kovářovi i s pozdravom pre pána Justoňa.
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 3.10.2016, 09:59
re: Obtížnost
Děkujeme za postřeh. Ono by to obecně mělo fungovat tak, že některé oblasti jsou "prostě těžší než jiné", a když vás nepřátelé ošklivě drtí, snaží se Vám tím hra říct, že byste měl jít nejdřív raději někam jinam a sem se vrátit až o pár úrovní později. Důležité pak samozřejmě je aplikovat na nepřátele "správný přístup" - každá potvora je citlivá na něco jiného a použití správného kouzla, pečetě nebo zbraně s tím pravým bonusem často představuje rozdíl mezi životem a smrtí. Mimochodem, pokud se nemýlím, byla původně obtížnost ještě vyšší a upravovala se až dodatečně v prvních patchích po vydání hry. V několika diskuzích se také řešila otázka toho, jestli náhodou není ve výsledku lepší hrát na nejvyšší obtížnost, která nabízí více bodů zkušenosti za zabitou potvoru nebo vyšší pravděpodobnost nalezení kvalitnějšího předmětu (nejsilnější bonusy nejsou na nejnižší obtížnosti vůbec k dispozici, nemýlím-li se). Kdybyste se ke hře někdy vrátil, můžete to schválně vyzkoušet. V každém případě jsme rádi, že se vám hra líbí a že Vás baví.
 
 
fík (Jardasan@seznam.cz) - 1.10.2016, 22:31
Obtížnost
Hru jsem zatím ještě nedohrál, ale rád bych podotknul svůj postřeh hráče jako zpětnou vazbu pro vývojáře. Totiž nic ve zlém, ale ten kdo vymýšlel obtížnost by se měl nechat vyšetřit. Od začátku mi to přijde zvláštní, že některé levely se dají projít velice snadno, pak přejdete do oblasti kde jsou jiní nepřátelé a ti mě okamžitě sundaj, horko těžko se probojuju, neustále načítám a ukládám, přejdu do nového levelu a zase je to uplně primitivní. Velké problémy jsem měl u ještěrů, kteří jak mě nebo někoho z družiny otrávili, mohl jsem načítat hru. Vrchol je v případě komnat hříchu, kde mě sukuby oslepí a sundaj i když jsem na maximální možný úrovni a mám Drtič lebek který na ně má obrovské zvýhodnění ve zranění. Kdybych ho v průběhu hry prodal tak jsem pěkně v prdeli. Hrát stylem padesát loadů na jednu sukubu je trošku voser. Jinak hra má spoustu nových věcí a moc mě baví. Miluju tyhle RPG ze starý školy klidně bych bral dvojku. :-D
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 19.9.2016, 08:06
re:
@Rsputin: Výborně, jsem rád, že už to funguje.

@fík: Koukám, že v případě paladina je počet bodů u vlastností omezen v základu takto: Síla 90, Obratnost 60, Inteligence 50, Odolnost 60, Rychlost 50. Pokud už jste překonal tyto hodnoty a nemůžete už vlastnosti zvyšovat ručně, je pravděpodobné, že jste dosáhl tohoto základního maxima. Od té chvíle můžete jednotlivé hodnoty navyšovat pouze s pomocí lektvarů a bonusů (hodnota vlastnosti by pak měla zezelenat).
 
 
fík (Jardasan@seznam.cz) - 17.9.2016, 22:54
vlastnosti
Pane Kovář jedná se už o všechny vlastnosti. Hraji za paladina a postupně už to nešlo dohazovat ani u jedné.
 
 
Rsputin (rsputin@centrum.cz) - 16.9.2016, 12:05
ukládání hry
Jop, problém vyřešen, mnohokrát Vám děkuji.