NOVÝ PŘÍSPĚVEK
jméno a příjmení / nick:
e-mail:
titulek:
text zprávy:
kontrolní kód:S Y 4 6 2 
kontrolní kód bez mezer:
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 2.2.2015, 14:22
re: dotaz na naverbování družiny
Kněz vojáky rekrutovat nemůže, ale zato si od kuriálního soudce Gregoria může vyžádat k ruce jednoho inkvizičního vyšetřovatele. A pak tu jsou samozřejmě běžní společníci - pes Diabolus, lučištník Olfghard, rytíř Hugo Montesque, rytíř Jacques de Pulein a kněz Nicolas.
 
 
Jan (janvincur@seznam.cz) - 29.1.2015, 20:04
dotaz na naverbování družiny
Ale já hraju za kněze. Tak to mám asi smůlu. Nebo ne?
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 29.1.2015, 09:42
re: Dotaz
Největší skupinu můžete mít zřejmě jako zloděj s titulem knížete. Ten totiž může kromě běžných společníků zrekrutovat do družiny i tři vojáky (u Yana Ulbrechta v Asherbaltu).
 
 
Jan (janvincur@seznam.cz) - 28.1.2015, 18:30
Dotaz
můžu si někde naverbovat větší armádu?
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 26.1.2015, 10:10
re: čeština
Dobrý den, do jaké verze hry češtinu sháníte? Pokud máte hru z GOGu, můžete si českou verzi Inquisitora stáhnout přímo od nich (před zahájením stahování zvolte "Czech" jako "Preferred installer version"). Jestliže máte hru ze Steamu, přepněte se na češtinu ve Vlastnostech hry ve své Steam knihovně.
 
 
astraael777 (astraael@gmail.com) - 23.1.2015, 01:04
čeština
zdravím, vedeli by ste mi niekto poslať češtinu? vdaka! :)
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 17.12.2014, 10:54
re: Myslienky po dohrani
Jsme rádi, že se Vám hra líbila, a děkujeme za sepsání obsáhlých dojmů po dohrání. Hra určitě není dokonalá a několik chyb se v ní najde, každou konstruktivní kritiku proto vítáme.

Co se Vašich dotazů a připomínek týče, na ty by nejlépe zareagovali sami autoři, kteří už však toto fórum nenavštěvují (od vydání hry je to přece jenom pět let), takže těžko říct, jak bylo to či ono při vývoji (vy)myšleno.

Pokud jde o Inquisitora 2, tak na něm se - alespoň pokud je mi známo - zatím nepracuje, můžete se ale těšit na knižní pokračování z pera scénáristy hry.
 
 
Ing. Daniel Manca (d.manca@seznam.cz) - 14.12.2014, 03:00
Myslienky po dohrani 2

Rovnako prostredia - predovsetkym musim pochvalit vsetky tie podzemne kralovstva a Arthamona, Bafometa a Cerdie - myslim ze vyzerali este lepsie ako Diablo Baal a Mephisto z Diabla 2 a hlavne Bafomet si titul pana sialenstva zasluzi. (bol z nich asi najtazsi)

Takisto musim pochvalit historiu - zo zaciatku to vyzeralo len ako expy nasho sveta, a s kuskami historie sa drala na povrch hlbka... musim povedat ze som zhanal relikvie hlavne kvoli moznosti nieco si precitat.

No. Nech len nechvalim, povedal by som aj zopar kritickych poznamok pripadne nejasnosti.

1) Niekedy je veci trochu zlozite najst. Specificky, Tinthan v pustine pri glatzburgu (i ked sa to da oznacit za moju chybu ze tam som nepreskumal akurat ten roh mapy a inde sa vlacil krok po kroku) a hlavne asi telo krala Eduarda. Musim povedat ze som myslel ze jeho telo bude v kralovskej krypte a nakoniec zacal hladat riesenie na internete lebo sa nevedel vysomarit - proste som nezbadal ze tam sedi ani som to logicky necakal. (ohladat mrtvolu ma ako citatela detektiviek napadlo hned)

2) Otazka - dizajn budovy krypty v Hillbrandte (tej kde je biskup Herbertius) mi akosi nesedi s pravovernym cintorinom. Su tam nejake "architektonicke upravy" ktore su jeho dielom? Alebo je to vysvatena krypta ktora povodne sluzila niekomu inemu?

3) Glatzburg - ako spachala sluzka samovrazdu po exorcizme? Nie je vela sposobov ako sa to da ucinit bez toho aby tomu pristojaci mohol zabranit - iba ak jedom ale to snad nemala?

4) Glatzburg - po dokazani zrady kardinala Truncquillia a jeho odvolania z funkcie - chapem ze doslo k boju pri dverach do podzemia katedraly kvoli nejasnostiam v subordinacii... len potom, tie dalsie dve poschodia kde knazi a inkvizitori napadaju svojho kolegu bez slova (hral som za knaza. Pri paladinovi alebo zlodejovi by ta reakcia bola pochopitelna) to znie ako posadnutie alebo rovno zrada - ale na rozdiel od podzemia alvaronskej katedraly tito vyzerali normalni... mam pocit ze "mimo obrazovku" muselo dojst k hromadnemu sudu. Toto nepovazujem za chybu len by ma zaujimalo ako je to odovodnene.

5) Podobne aj sudca na cintorine v Alvarone ktory postavu napadne. To mu netrklo ze na kurialneho inkvizitora by sa nemal ani krivo pozret? XD.

6) Co povazujem za naozajstnu logicku chybu - dialog s majstrom radu bratstva spravodlivych - specificky, lahkost s akou postavu presvedci. (v ramci postavy za aku som hral som mal tendenciu automaticky povazovat bratstvo za podozrive).
Aby som bol konkretny - jeho pribeh hovori o tom ze bol druhy, spolu s Jeanom de Guise ktori dvaja postavu navstivili zaciatkom roka s celym planom spoluprace, a na obvinenie z kacirstva reaguje tym ze Jean de Guise zradil a je ten zdroj ktory mari ich plany. Problem je ze v tomto pripade je to tvrdenie proti tvrdeniu a absolutne sa nevyjadril k povahe dokazov (listiny, svedectvo Petriera de Duby) i ked neboli bohvieake. Ako-tak som to akceptoval kedze v tom case uz zahradnik na skripci priznal ze Jean de Guise je jeho pan a porucnik, i ked pravda i take svedectvo by nemuselo byt pravdive - proste, na zaklade takej ubohej obrany som ho mal chut zatknut - to aj ozajstni kaciri vedeli svoju vinu popriet presvedcivejsie.

Dufam ze to nebudete mat za zle - v kazdom pripade je to co, sest nejasnosti a jedna-dve kritiky na hru ktora vydala desiatky hodin takze naozaj nic vazne uberajuce vybornosti vasej prace.

Dufam ze od vaseho studia este nieco jedneho dna uvidime - niekde som cital ze sa chysta Inquisitor 2?
 
 
Ing. Daniel Manca (d.manca@seznam.cz) - 14.12.2014, 02:59
Myslienky po dohrani
Dnes som vasu hru dohral, a musim povedat ze sa zaradzuje niekde medzi Planescape:Torment a Arcanum:Of Steamworks and Magick Obscura ohladne kvality. (A to uz nehovorim o tom ze mechanika je podobna ako Diablo, ktore bolo na strednej moja oblubena strata casu x3)

Asi najlepsie by som hodnotil pribehovu stranku a dialogy - najlepsie boli asi bocne questy (napr pribeh vojaka Harpha dobre ilustroval banalitu zla - bandy nemrtvych terorizujuce mesto nemali iny ucel len napchavat ciesi vrecka zlatom - nie za kazdym pripadom sa skryva svetova konspiracia.) ale aj hlavna pribehova linia bola zaujimava a mnoho zvratov bolo skutocne prekvapivych (Uplne prvy - ked sa historky dedincanov o certoch-diabloch na oblohe potvrdili nalezom pri Dracej Skale) .A k dialogom - dikcia mnohych postav bola krasna - radca Verenicus a pravna klucka ktorou bol zatknuty, Truncquilus vitajuci postavu po latinsky (lateransky? XD), zabudlivy arcibiskup Laurencius, stary kriziak v krcme v Hillbrandte, kardinal Severtinus ktory nema cas a s postave sa venuje len ak mu je ponuknuty uplatok, zena vojvodu Rowana van Leerin "na baterky",sialeny krcmar Bates, krcmarka Wanda z Glatzburgu ktora rype ako moze, aspon zo zaciatku, mimoriadne "cnostna" knazna Liana Lambert (na celom ukole s ocistenim mena vysetrovatela Nicolasa som sa nasmial)
Ak este niekedy vas pan scenarista z tohoto sveta nieco napise, rad si precitam.
 
 
Martin Kovář (kovar@cinemax.cz) - 19.11.2014, 09:34
re: čeština do hry
Dobrý den, čeština je k dispozici přímo na Steamu. V klientu Steamu klikněte v Knihovně pravým tlačítkem myši na Inquisitora, zvolte Vlastnosti, přepněte se na záložku Jazyk a vyberte češtinu.